Ilyenek voltunk

Elrohant a hét meg a hosszú hétvége is, s már megint egy csomó mindenről nem számoltam be.

Most, hogy itt a jó idő. megint ovi után az udvarozás a menő. Múlt héten 3x is maradtunk jó sokáig játszani a többiekkel, megvárni a barátokat. Kedvencem az volt, amikor egyelten anyuka voltam, a többi fiúért épp az apukák jöttek. Na akkor megtapasztalhattam, mennyire más, ahogy a férfiak vigyáznak a srácokra. Ők csak állnak, beszélgetnek és csak és kizárólag akkor avatkoznak bármibe is bele, ha már tényleg nagyon durvulnak a fiúk. Úgyhogy én is igyekeztem visszafogni magam és nem tűnni extrán parázó anyukának. Valamint megfigyeltem, hogy bár Babszem nem igazán töri magát, többen is keresik a kedvét, a figyelmét, s szeretnének játszani vele, bár ő még mindig főleg a Leventére koncentrál. De az állandó barátom előtagot Zalán érdemelte ki.

Egyik délután el kellett mennünk a legújabb buszos körútra is Babszemmel. 9-es VOLVÓval persze, a József körútig, Combinoval a Nyugatihoz, onnan haza meg vonattal. Kis hiba, az volt, hogy míg hétvégén a végső szakaszt Flirt-tel lehet megtenni, addig hétközben ezek nem járnak a mi vonalunkon. Úgyhogy kitaláltuk, hogy egyszer majd elmegyünk Ferihegyre Flirttel, aztán 200-assal vissza a KöKire, majd 151-sel haza (mert ezek mind Volvók és Babszem másra nem száll fel). Megbeszéltük, hogy erre csak egy hétvégén kerülhet sor. Természetesen ő máris a mostani hétvégére akarta ezt, függetlenül attól, hogy már napok óta arra készült, a 4 napos ünnepet nagyiéknál fogja tölteni. De szombat reggel Tiszavasvári helyett inkább Ferihegyet választotta volna.

Végül kompromisszumot kötöttünk, 15-én korábban visszajövünk Pestre és elmegyünk a reptér felé vonattal. Úgyhogy volt hétvége nagyiéknál biciklizéssel, szolíd családlátogatással (mert betegek voltak az unokatesók) és még Bogárral a kutyával is végre egészen megbarátkozott a gyerek. Legalábbis nem kellett mindig bezárni a pumit, ha ő is kint volt az udvaron és hagyta, hogy nyalják a kezét, de legjobban persze azt élvezte, hogy kiabálhatott az állatnak.

Ma visszatérve pedig, ugyan egy órával később a tervezettnél, de letudtuk a vonat-busz-busz túránkat és szerencsénk volt. Jött flirt, rögtön 200-as és 151-re se kellett várni, sőt ez utóbbi elsőre Volvo lett, úgyhogy igazából 1 óra alatt megvolt a kirándulás. Ahogy Babszem szereti.

Itt még a vonatot várjuk a pályaudvaron: